søndag 24. mars 2013

Jobbskygging til Fruene i Fjøset

 
21. og 22. mars hadde vi i 8. klasse ved Stadsbygd skole jobbskygging! Jeg tilbringte disse to dagene på Fruene i Fjøset. Siden de ikke har åpent på fredager, ble det jobbskygging på lørdag istedet! Noe som gikk helt fint for meg :-D
Dagene mine bestod av å rydde og henge opp litt klær, snakke med kunder, jeg fikk prøve meg i kassen og jeg var både fotograf og modell. Kjempemorsomt! Antrekkene som ble tatt bilder av var så fine, *sukk*. Bildene fra fotoshooten vil komme i et annet innlegg litt senere :-)
Da ungdomsskolen jeg går på hadde OD-dag var jeg også til Fruene i Fjøset. Stemningen er bestandig god og trivelig i Fjøset, så du føler deg alltid velkommen. Derfor er det ekstra morsomt å være der 
Skrevet av Theresa Schei Øverland - elev ved Stadsbygd skole.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar