tirsdag 6. november 2012

Min OD-dag på Fruene i Fjøset

Den 3. November hadde jeg, Theresa, min OD-dag på Fruene i Fjøset. Jeg møtte opp klokka 12 med godt humør og kameraet på skuldra. Inne i det varme og koselige fjøset møtte jeg en trivelig og smilende Elizabeth.
Elizabeth var veldig hyggelig mot meg som var helt ny på dette, og hun var veldig flink til å lære meg kassa, fortelle meg hvor ting skulle være osv.
Det kom kunder til butikken ganske fort, og alle var smørblide. Det er bestandig god stemning i Fjøset! I løpet av dagen gikk jeg rundt og tok litt bilder, samtidig som jeg byttet mellom å rydde, henge opp nye plagg, være i kassa, pakke inn varer og snakke med kundene :-)
På slutten av dagen fant vi frem to forskjellige antrekk, ett fra Costbart og ett fra ko:ko, og gikk deretter ut for å ha en photoshoot. Jeg elsker begge antrekkene, spesielt det fra Costbart! Costbart har så utrolig kule klær, og jeg kunne godt hatt hvert plagg i skapet selv, sukk..
Dagen min på Fruene i Fjøset har vært utrolig lærerik og ikke minst; trivelig og morsom! Jeg kunne godt tenkt meg å komme enda en gang for å tilbringe dagen min der med kjempehyggelige mennesker og trivelige omgivelser.
Skrevet av Theresa Schei Øverland.
Klær fra Costbart


Klær fra Ko:ko




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar